Вівторок, 17.10.2017, 11:46                         Вітаю Вас Гість | RSS
Головна |Поради педагогам 
Сторінка психолога

Шкільна бібліотека

Стандарти освіти

Готуємось до ЗНО

Для батьків

Погода в Охтирці

Новини освіти

Рекомендації  класним керівникам по роботі з тривожними учнями

  • Уникайте змагань і видів робіт, що враховують швидкість. 
  • Не порівнюйте дитину з оточуючими людьми.
  • Частіше використовуйте тілесний контакт. 
  • Сприяйте підвищенню самооцінки дитини, частіше хваліть її, але так, щоб вона знала, за що. 
  • Частіше звертайтеся до дитини по імені. 
  • Демонструйте зразки впевненої поведінки, будьте в усьому прикладом для дитини.
  • Не пред’являйте до дитини завищених вимог. 
  • Будьте послідовні у вихованні дитини.
  • Намагайтеся робити дитині якнайменше зауважень.
  • Не принижуйте дитину, караючи її.
  • Постійно зацікавлюйте та підтримуйте,
  • Виражайте  впевненість у їх­ ньому успіху, можливостях.
  • Щоб перебороти скутість, допомогти розслабитися дітям з високим і підвищеним рівнем шкільної тривожності, рекомендується проведення рух­ливих ігор, музичних і спортивних заходів, театралізованих спектаклів тощо

 

                               До уваги класних керівників!  Навчіть дітей правилам безпеки! 

В рамках проведення Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства" використайте в роботі з учнями наступну інформацію: 

  • Необхідно знати напам’ять адреси, номери телефонів та імена людей, яким ти довіряєш, які піклуються про тебе (батьки, рідні, близькі люди)
  • Пам’ятай про телефони спеціального та негайного виклику: 101
  • Знай номери дільничного інспектора, соціальної служби, телефону довіри.
  • Нікому не дозволяй принижувати та ображати тебе.
  • Не принижуй та не ображай інших, будь коректним і витриманим у спілкуванні.
  • Не ходи в пізній час один (одна) по вулиці.
  • Ніколи не розмовляй з незнайомими людьми, нікуди з ними не йди, нічого у них не бери, не сідай в автомобіль.
  • Якщо тобі загрожуватиме небезпека, тікай і привертай до себе увагу.
  • Не сідай з незнайомцями до ліфту.
  • Не впускай в помешкання незнайомців, якщо ти один (одна) дома.
  • Знай, де знаходиться твоє свідоцтво про народження (твій паспорт).
  • Якщо з тобою трапиться щось недобре, негайно розкажи людям, яким ти довіряєш.
  • Не залишайся наодинці зі своєю проблемою – звернись по допомогу! Подбай про себе!

 

Рекомендації педагогам щодо спілкування з дітьми схильними до правопорушень

1. Проявляйте витримку під час спілкування з проблемними підлітками.

2. Терпляче і наполегливо пояснюйте неправильність їхніх поглядів і поведінки.

3. Намагайтесь переконувати і відкривати “важким” підліткам гідні та цікаві життєві перспективи.

4. Постійним повчанням не закріплюйте у підлітків, схильних до правопорушень, негативну оцінку своїх учинків.

5. Не перешкоджайте їхній участі у звичайних молодіжних об’єднаннях.

6. Уникайте надто наполегливо і безцеремонно втягувати таких підлітків в суспільні справи колективу учнів.

7. Сприяйте організації педагогами та батьками спільних масових заходів, що з’єднують підлітків з різною поведінкою, світосприйняттям, успішністю.

8. Залучайте “важких” підлітків в суспільно корисні трудові справи, використовуючи притаманну їм завзятість в досягненні поставленої мети, прагнення до першості, частково усвідомлене почуття їхньої соціальної неповноцінності.

9. По можливості, з метою перевиховання підлітків, які вже зробили помилку в житті, змініть обставини та звичні їм форми поведінки, виказуйте їм довіру, схвалюйте їхні досягнення.

10. Виховуйте у таких підлітків вміння не тільки підкорятися, а й командувати, не принижуючи та не уражуючи інтереси однолітків.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГУ ЩОДО ЗМЕНШЕННЯ ВПЛИВУ СТРЕСУ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Визначте негативні чинники, що призводять до виникнення у Вас стресу. Намагайтеся уникати їх або за допомогою позитивного мислення змініть сво' ставлення до них.
  • Забезпечуйте високий життєвий потенціал у здоров”ї, освіті, діяльності, сім”ї, позитивному мисленні.
  • Навчіться розслаблятися: тілом, думкою тощо. Стрес викликає загальну напругу. Розслаблення ж, навпаки, протидіє стресу. Уміння розслаблятися – секрет боротьби із стресом.
  • Зробіть паузу: зробити паузу у спілкуванні; порахувати до 10; вийти з приміщення. Такі „перерви” потрібно робити якнайчастіше в ті моменти, коли відбувається втрата самоконтролю.
  • При виникненні почуття тривоги або напруги, занурьтеся в„тут і зараз” сконцентруйтеся на своємe диханні.
  • Змусьте стрес працювати на Вас, а не проти Вас, опануйте головним умінням – перетворюйте негативні події у позитивні.
  • Оволодійте теорією та практикою позитивного мислення. Паозитивне мислення – це головний людський інструмент забезпечення здоров”я і благополуччя.

 

Пошук по сайту

Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Наші партнери

Корисні посилання

Гаряча лінія
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Форма входу


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz